Kontantene som blir borte
Det kan være et problem for foreninger og lag at bruken av kontanter går tilbake. Med Vipps på foreningen, korpset eller idrettslaget ta betalt uten kontanter. Alt som skal til er et par tastetrykk på mobilen.

Vips for foreningen
Slik får du Vipps til lag og foreninger:

1.  Du må fylle ut et bestillingsskjema

2. Etter at du har fullført bestillingen, så vil du innen kort tid få en bekreftelse på e-post eller SMS om at din Vippsprofil nå er aktiv. Dette vil si at dere er søkbar i Vippsappen, og at dere  kan begynne å ta betalt med Vipps.

3. Alle som bestiller Vipps får tilsendt en pakke med markedsmateriell. Pakken sendes fra oss innen en uke etter bestilling.

4. Du får også tilsendt salgsrapporter på e-post daglig, ukentlig eller månedlig. Dette velger du i bestillingskjemaet.

Det koster ingenting å opprette en Vipps-profil. Det eneste du betaler for er transaksjonene / bruken av Vipps.

Slik Vipser du
Slik vippser du et lag eller en forening:

1. Søk opp laget, forening eller organisasjonens navn.

2. Tast inn ønsket beløp og trykk på «Betal».

3. Kvitteringen bekrefter at pengene er sendt.

Mer info
Du finner mer info hos din lokale bank.