SiO oppfordrer studentene til å finne en eller flere foreninger der du kan trives. Velg med hjertet sier de.

Studentforeningene skal bidra til at studenter finner seg til rette i studentmiljøet. Å være med i en studentforening er både sosialt og lærerikt.

I foreningsoversikten finner du alle de over 450 foreningene som er registrert hos SiO. De dekker veldig mange forskjellige typer foreninger. Dermed burde det være gode sjanser for å finne noe du er interessert i.

Der er filtrene for studiested og kategori. Dette gjør det mye lettere å finne det du leter etter. Du kan også søke med stikkord.

Forening for alle skal bidra til at enda flere finner seg til rette i studentforeningene. Å være med i en studentforening er sosialt og lærerikt, og gjennom Forening For Alle» håper vi du finner en forening som gjør at du får enda mer ut av studietiden din.

Du finner mer info her: Foreningsoversikten